Politika kvality
V ZSS Tisovček máme zavedený od roku 2009 systém manažérstva kvality.
Podľa medzinárodnej normy ISO 9001 : 2015 / STN EN 9001 : 2016 máme spracovanú dokumentáciu SMK, Príručku kvality a karty procesov na podmienky organizácie.
Certifikačným orgánom je spoločnosť :
QECON, spol. s.r.o., Trieda SNP 4/1717, 974 01 Banská Bystrica.
Udelenie certifikátu je pre vedenie nášho zariadenia veľkou výzvou a záväzkom pri ďalšom napredovaní a kvalitnom poskytovaní sociálnych služieb v ZSS Tisovček.
V rámci Politiky kvality :
- uplatňujeme Systém manažérstva kvality ako stabilný proces trvalého zlepšovania rozvoja ZSS Tisovček
- akceptujeme slobodnú voľbu prijímateľa sociálnej služby, jeho potreby a očakávania, našou najvyššou prioritou je spokojný prijímateľ sociálnej služby a jeho rodina
- rozpoznávame individuálne potreby každého prijímateľa sociálnej služby, ktoré osobným prístupom riešime. Na poznaní potrieb prijímateľa sociálnej služby sa zúčastňujú všetci zamestnanci ZSS Tisovček
- vytvárame cieľavedome dlhodobé, pozitívne väzby s prijímateľmi sociálnej služby a ich príbuznými, s vonkajším prostredím, mestom, regiónom, so subjektmi obdobného zamerania ale aj širokou verejnosťou
- neustále monitorujeme spokojnosť prijímateľov sociálnej služby a ich rodinných príslušníkov s poskytovaním sociálnych služieb so zameraním predovšetkým na kvalitu ošetrovateľskej starostlivosti, stravovania, ubytovania, záujmovej činnosti, s prácou a prístupom zamestnancov ZSS Tisovček
- bezpečnosť každého prijímateľa sociálnej služby je hlavnou prioritou pri poskytovaní sociálnych služieb v našom zariadení. Pri všetkých činnostiach máme na zreteli potreby prijímateľa sociálnej služby, pričom rešpektujeme jeho autonómiu (spôsobom oslovovania a slobodou v rozhodovaní, voľného pohybu), akceptujeme osobitosti jeho správania (s prihliadnutím na ľudskú dôstojnosť, bezpečnosť prijímateľa sociálnej služby, ako aj personálu)
- neustále plánovane zvyšujeme kvalifikáciu zamestnancov, pretože všetky činnosti, ktoré majú vplyv na kvalitu poskytovaných sociálnych služieb musia byť vykonávané kompetentným a kvalifikovaným personálom
- sledujeme najnovšie trendy v oblasti sociálnych činností a tie implementujeme na podmienky nášho zariadenia
- neustálym monitorovaním procesov a prijímaním preventívnych a nápravných opatrení trvalo zlepšujeme systém manažérstva kvality
- riadime sa platnými zákonmi a normami a rešpektujeme práva prijímateľov sociálnych služieb
- kvalita poskytovaných sociálnych služieb je dôležitým faktorom, ktorý prispieva k spokojnosti našich prijímateľov sociálnych služieb. Kvalitu poskytovania sociálnych služieb zvyšujeme uplatňovaním individuálneho prístupu k prijímateľom sociálnej služby, etikou vzťahov, dodržiavaním základných ľudských práv a slobôd a vytváraním dobrých medziľudských vzťahov.
Mohlo by Vás zaujímať:
- O našom zariadení,
- Život v domove,
- Zriaďovacia listina,
- Politika kvality,
- Ciele kvality,
- Poslanie a vízia,
- Poslanie a vízia,
- Organizačná štruktúra,
- Voľné pracovné miesta,
- Platná legislatíva,
- Podávanie podnetov,
- Jedálny lístok,
- Stravovanie v našom zariadení,
- Smernice,
- Pokyny pre návštevy,
- Financovanie,
- Krízový plán,
- Projekty,
- Ochrana osobných údajov,
- Certifikát systému manažérstva kvality,
- Protispoločenská činnosť,